RECEPCIONISTA
La recepció és la targeta de presentació de l'establiment. És el primer i l'últim contacte de client.
La imatge inicial a la recepció predisposarà a client.
Requisits
-
Diplomatura en Turisme o Hoteleria o formació en Programes de gestió d'hotels
-
Idiomes: Català, castellà i anglès (imprescindibles). Molt valorable el coneixement de francès, alemany o rus
-
Experiència laboral en el sector
-
Bona presència i habilitats comunicatives (empatia)
-
Responsable, resolutiu, organitzat, agradable, educat
-
Coneixements d'informàtica
Funcions
-
Formalitzar entrades i sortides dels clients, aportant la informació necessària
-
Ocupar-se de la documentació hostes, facturar, cobrar, control de caixa
-
Atenció telefònica i informació
-
Gestió de reserves d'hotel i restaurant
-
Registrar i controlar els serveis consumits pels clients
-
Ocupar-se dels serveis de missatgeria, despertador, correspondència hotel
-
Gestionar incidències d'hotel a departament corresponent